۱۴۰۲ آبان ۳۰, سه‌شنبه

کشورِ گه من؟!


امروز در خیابان با یک زوجِ جد-اندر-جد سفیدپوست حرفم شد. بعد از اینکه بهم چند فحش لات-و-لوتی دادند، بهشان جواب دادم که لطفاً باادب باشید و بروید زبانِ مادری و پدری و اجدادِ آبادتان را درست یاد بگیرید. در جواب، یکی شان برگشت بهم گفت تو خیلی بی-ادبی! فلانم به فلانت! (بزبان خیلی اوریجینال!) ... برو برگرد کشورِ گه خودت! 

اینجا بود که دیگه حسابی خنده م گرفت و تا چندین ساعت به این حرف و حماقتِ عظیمی که پشت آن نهفته بود، داشتم میخندیدم. یارو یعنی تا حالا از خودش نپرسیده بود که امثالِ ما اگر خودمان باور نداشتیم که کشورهایمان گه اند، پس چرا در این کشورها داریم زندگی میکنیم؟ بگذریم از اینکه خودشان هر دو خیلی بی-ادب بودند و هر فحشی از دهنشان در آمد، بهم دادند، بعد من چون بهشان گفتم شما زبانِ خودتان را هم درست بلد نیستید، به من گفتند من خیلی بی-ادبم! ... (هه هه هه! ... یا: ها ها ها!...) 


20 نوامبر 2023 

تاریخ انتشار در این وبلاگ: 21 نوامبر 2023 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر